Digitale Markedsføring-spesialister (avsluttet)

Tags:
  • Del:  

*** For øyeblikket har vi ikke lenger behov for å ansette digitale spesialister ***
Starcom vokser – og det skaper muligheter for både eksisterende og nye kolleger! 
Vi skal bemanne noen stillinger som krever erfaring, og noen for dere som kommer rett fra høyere utdanning. 

Vår visjon er at vi skal være morgendagens byrå – i dag. Ved å være i forkant når det gjelder innovasjon, teknologi og mediekreativitet. Vi skal utfordre, innovere og utøve profesjonalitet i alle ledd. Vi lager jobber som betyr noe for folk og skaper resultater for kundene våre – i dag.

Gå direkte til send søknad

 

Hva skal du gjøre som spesialist i digital markedsføring?

Du vil jobbe med markedsføring i digitale mediekanaler for noen av Norges ledende annonsører og merkevarer, og bidra med mediestrategi, planlegging, kjøp og analyse av betalte reklamekampanjer.

I Publicis jobber vi tverrfaglig, og du får mulighet til å jobbe tett med både innholdsprodusenter, analytikere, utviklere, og strateger.

Hva ser vi etter hos kandidater?

Er du nylig ferdig med utdanning (eller straks ferdig), er dette en mulighet til å få full opplæring og erfaring med markedsføring for Norges største merkevarer på store norske mediehus som Schibsted, Aller og TV2.

Egenskaper vi verdsetter hos alle ansatte:

Du er nysgjerrig på kommunikasjonsfaget, over snittet analytisk anlagt, og har kommersiell teft. Du må ha et brennende engasjement for markedsføring og du trives best på jobb når du kan kombinere analyse, tall og teknologi.

For å lykkes i stillingen må du være proaktiv og delta i faglige diskusjoner. Du må like å ta ansvar og være selvstendig med egne meninger og ideer, og vant til å samarbeide med andre; kunder så vel som kolleger.

Du må kunne framstå som en pålitelig rådgiver med kontroll i møte med kunder. Det er mange baller i lufta her, så utpregede analytiske og strukturelle evner er et krav. Du er ellers prestisjeløs i din tilnærming og trives i et uformelt og sosialt miljø, som drives av høyt tempo og høye krav.

 

Ønskede kvalifikasjoner

Du har høyere akademisk utdannelse med gode resultater innen markedsføring eller økonomi/samfunnsøkonomi, og du setter pris på gode effekt-analyser i godt gjennomarbeidede og automatiske regneark og dashboards.

 

Hva kan vi tilby deg som ansatt?

I Publicis og Starcom vil du få en variert og spennende hverdag i et selskap med høy puls. Du vil bli del av et svært godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor faglig engasjement og nyskapende ideer blir høyt verdsatt.

Vi kan tilby et kreativt og kompetent miljø, med en rekke spesialister innenfor hele kommunikasjons- og markedsføringsfaget. Vi er alltid åpne for nye ideer og hvordan ting kan gjøres bedre, så dine tanker vil bety noe.

Du vil få muligheten til å utvikle deg gjennom dyktige kollegaer, kurs, og tverrfaglige samarbeid.

Karrieremulighetene er mange i Publicis og Starcom, både i Norge og globalt, og etter 1 års ansettelse får ansatte muligheten til å jobbe i en periode i prinsippet nesten hvor som helst i verden, gjennom et program kalt «Work Your World».

Du vil også få oppleve våre sosiale lunsjer med mat fra kokkene på huset, vaffelfredag, sosiale tilstelninger, bordtennis-turneringer og turer, for å nevne noe.

Hos oss blir du en del av et internasjonalt miljø og et felleskap med ulike perspektiver, innsikt og evner. Vi står sammen og spiller hverandre gode «en for alle, alle for en».

Vi liker det flatt, så her er alle i samme båt, uavhengig om du er nyansatt eller senior-direktør. Og ikke minst, vi liker å ha det moro på jobb!

Ta kontakt om denne stillingen er noe for deg!

Oppstart: 1. august, eller tidligere om mulig.


Send søknad

Søknadsfrist: Vi har nå gjort nødvendige ansettelser

 


Publicis Groupe er en av Norges ledende byrågrupperinger med over 180 ansatte som jobber i byråene Starcom, Kitchen og MSL. Globalt er Publicis representert i 130 land og har over 80.000 ansatte.

Vi er kjent for å være nyskapende og sterke faglig innenfor våre kjerneområder strategisk rådgivning, media, teknologi, kreativitet, produksjon, og innhold. Hvert av byråene jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, både hver for seg og sammen som én gruppe gjennom det vi kaller for ”Power of One”.

 

Gå til karriere-siden

Nysgjerrig på hva vi gjør? Få en smakebit gjennom noen av casene (kundejobbene) våre.