Publicis DRIVE søker etter: Dynamic Ads Specialist

Tags:
  • Del:  

Har du hjerte for kommunikasjon og hode for data? Ønsker du en arbeidsdag fylt med en god blanding av teknologi og markedsføring, der du får utfordret dine analytiske og strukturerte superkrefter?

Gå direkte til send søknad

Hvem ser vi etter til stillingen?

Vi leter etter deg som har et ektefølt engasjement for å løse kommunikasjonsutfordringer gjennom smart bruk av data og teknologi.

Har du erfaring med innholdsteknologi, adops eller performance marketing er det selvsagt et pluss.

Det aller viktigste er imidlertid at du evner å omsette kundebehov til løsninger for god og relevant kommunikasjon, og at du brenner for, og tar stolthet i alle deler av arbeidet ditt. Hos oss vil du være en viktig ressurs, hvor din kompetanse er sentral i levere bedre resultater for noen av Norges største og mest spennende annonsører.

Hvem blir dine nærmeste kollegaer?

Du kommer til å jobbe i teamet for innholdsteknologi, som igjen er en del av avdeling vår for teknologi og data, Publicis Drive. Vi jobber med produkt- og tjenesteutvikling på tvers av all Publicis’ byråer i Norge, og hjelper noen av landets største annonsører med å realisere verdien av markedsføringsteknologien og data.

I Drive og Publicis vil du omgås og jobbe med noen av bransjens dyktigste teknologer, utviklere og markedsførere, samt få mulighet til å utvikle deg innenfor et av de mest spennende og mest etterspurte fagfeltene i bransjen.

 

Hva skal du gjøre i stillingen?

Du vil jobbe med kunder på tvers av gruppen vår, og være sentral i arbeidet med å utvikle og levere løsninger for økt relevans og effekt av annonsering. I rollen vil du gjøre alt fra å drive med innovasjon og produktutvikling, til å sørge for at prosjekter blir levert i henhold til prosjektbeskrivelse og innenfor de rammene som er avtalt med kunde.

Kort fortalt skal du sørge for at våre kunders markedsføringsaktiviteter er så gode som de kan være, ved å:

  • Rådgi og sørge for optimale løsninger for datadrevet kommunikasjon
  • Utvikle og drifte oppsett for dynamiske annonser
  • Holde oversikt over og følge opp kampanjer og planlagte periodebudskap
  • Utforme tester og optimalisere budskap
  • Ha kontakt med, og bygge relasjoner med kunder og samarbeidspartnere
  • Forenkle, effektivisere og automatisere arbeidsprosesser

 

Hvilke egenskaper, kompetanse og erfaring bør du ha for å søke denne stillingen?

  • Du har et ektefølt engasjement for teknologi, data og kommunikasjon
  • Du evner å omsette behov til løsninger, og forklare essensen av det på en måte som alle forstår
  • Du er strukturert og nøyaktig i prosess og arbeid for å sikre kvalitet i en hektisk hverdag
  • Du har gode samarbeidsevner og et ønske om å være en viktig del av et team som løser utfordringer for annonsører og selskapet
  • Du har høyere utdannelse innen data/teknologi eller markedsføring, men unntak kan gjøres for riktig kandidat.
  • Du har gjerne relevant erfaring eller forståelse for datastrukturer og webprogrammering

 

Vi kan tilby deg som ansatt:

I Publicis vil du får en variert og spennende hverdag, i et selskap med høy puls. Du vil bli del av et svært godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger, hvor engasjement og talent blir høyt verdsatt. Vi kan tilby et kreativt og kompetent miljø, med en rekke spesialister innenfor hele kommunikasjons- og markedsføringsfaget.

Vi har fullt fokus på karriereutvikling, så din utvikling og karriere-mål er i førersetet. Vi er alltid åpne for nye ideer og tanker for hvordan ting kan gjøres bedre, så dine tanker vil bety noe. Vi liker det flatt, så her er alle i samme båt, uavhengig om du er nyansatt eller senior-direktør. Og ikke minst, vi liker å ha det moro på jobb!

Konkurransedyktige betingelser. Sentrale og moderne lokaler i Oslo sentrum.

 


 

Søk på stillingen

Søknadsfrist: Snarest

Søknad og CV sendes til:

Beate Nybakken, Chief Talent Officer Publicis Groupe Norge

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Silje Dybedahl, tlf.: 951 07 116


DRIVE. Powering Publicis Groupe

Publicis Groupe er en av Norges ledende byrågrupperinger med over 140 ansatte som jobber i byråene Starcom, Kitchen, og MSL. Globalt er Publicis representert i 130 land og har 80.000 ansatte. Vi er kjent for å være nyskapende og sterke faglig innenfor våre kjerneområder strategisk rådgivning, teknologi, kreativitet og innhold. Hvert av byråene jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, både hver for seg og sammen som én gruppe gjennom det vi kaller for ”Power of One”.

 

Gå til karriere-siden