8 ting å tenke på når du kjøper (digitale) medier i 2019

Tags:
  • Del:  

Torsdag 13. juni fant ANFO ADTECH: Programmatisk sted. Foredragsholdere fra utlandet og vår egen Christine Torp, Director Performance and Digital Planning, inntok scenen på Latter.

Christine snakket om ‘8 ting du må tenke på når du kjøper digitale medier i 2019′. Under finner du kort oppsummert de 8 punktene. Vil du vite mer, er det bare å ta kontakt!

 

Disse tingene må du tenke på når du kjøper medier:

  • Bli sett og husket – dekning er fortsatt viktig
  • Vær personlig, for mange – teknologi tilrettelegger for massepersonalisering
  • Ved å gjøre annonsene litt mer tilpassede og relevante skapes bedre effekt
  • Kom nærmere forbruker ved å flytte butikken ut i media
  • Automatisering gjør det vanskelige litt enklere
  • Gamlisene klikker mest. Ha kontroll på hvilke KPIer du optimaliserer mot
  • Video på digitale plattformer må være kort – eller sabla god
  • For å svare på effekt, må vi måle effekt

Christine Torp på scenen foran slide som handler om segmentering


Relaterte saker:

Hvordan måle og dokumentere ROI/ROMI?

Markedsføring virker – og er en smart forretningsmessig investering

5 tips til å lykkes med å kombinere data og kreativitet