Nyheter, Fag & Case

Heder og ære på Performance Award 2019

Starcom og Publicis Media med kunder fikk med seg både edelt metall og ærespris fra INMA Performance Awards 2019. Den årlige konkurransen Performance Award i regi av INMA sier selv at det er «Norges tøffeste markedsføringskonkurranse, med tanke på kravet om dokumenterbare resultater». Da er det jo stas å bli anerkjent for den jobben som […]

Les mer

Ny kreativ leder for Publicis Groupe i Norden: Jerker Fagerström

Publicis Groupe har rekruttert en merittert kreativ leder for å utvikle sine kreative tjenester og posisjon innenfor gruppens modell ”Power of One”. Jerker Fagerström har fått ansvaret for å utvikle området sammen med – og på tvers av – byråene i gruppen. «Jeg gleder meg til å jobbe med spennende kunder og interessante utfordringer på […]

Les mer

Kreativitet er givende å jobbe med

5 kjappe med Roar Aarhus, Kreativ leder. I Starcom har kreativitet alltid hatt stort fokus. Og, slik mange toppidrettsutøvere har mentale trenere, har Starcom en kreativ leder i Roar Kristoffer Aarhus. Roar, som har jobbet i byrået i nærmere 5 år, har tatt fatt på oppgaven med stor entusiasme: Hvorfor er du så opptatt av […]

Les mer

Starcom og Telenor Mobil med sølv i global prisutdeling som eneste norske

Som eneste norske byrå var Starcom representert i den prestisjetunge konkurransen Festival of Media Global Awards med to jobber nominert til finalen. Byrået hentet hjem et sølv sammen med kunden Telenor Mobil i kategorien «Best Use of Geo-Location» for caset «Telenor Moments». I tillegg til det premierte caset med Telenor Mobil, var Starcom også nominert […]

Les mer

Vi lanserer Publicis Drive

Hvordan sikre at ulik type data blir aktivert riktig gjennom hele kundereisen? Publicis-byråene styrker posisjonen innenfor datadrevet markedsføring og samler ekspertisen i et nytt matriseteam – Publicis Drive. Avdelingen blir en sentral partner for Publicis-byråenes kunder innen martech-strategi, automatisering og optimering av markedsinvesteringer. «Vi bygger videre på det sterke teknologi-miljøet i Publicis Media. Kundene våre […]

Les mer

Komplett ny kunde hos Starcom etter byråpitch

Etter en byråpitch valgte Komplett.no mediebyrået Starcom til å hjelpe seg med mediestrategi og kjøp. Starcom har allerede i noen måneder levert tjenester innenfor søkemotoroptimalisering til Komplett, men får nå ansvar for en større del av kommunikasjonen. Komplett kan fortelle at Starcom møtte konkurranse fra flere andre byråer. Til sist falt valget på gjengen i […]

Les mer

Starcom drar hjem Årets Byrå for andre år på rad!

Kåringen «Årets byrå» i regi av DN og analysebyrået Regi gikk av stabelen 10. april. Starcom hentet hjem tittelen som Årets Byrå i klassen mediebyråer 60+ MNOK – for andre år på rad! Daglig leder Jon A. Nævestad kan fortelle at dette er et resultat av store ambisjoner, både på kunders og egne vegne. Og […]

Les mer

Lanserer egenutviklet premiumprodukt for annonsørinnhold

Power of One utfordrer mediehusenes annonsørprodukter: – Dette er en liten revolusjon! Publicis Groupe i Norge gjør alvor av å slå sammen fagmiljøene. Med et egenutviklet premiumprodukt for native advertising utfordrer vi mediehusenes produksjon og distribusjon av annonsørinnhold. Det er snaue seks månedene siden det ble kjent at Publicis Groupe slår sammen sine norske byråer Kitchen, […]

Les mer

Brenner for innsiktsdrevet kreativitet

«Jeg er veldig glad i kreativitet. Samtidig har jeg bakgrunn fra innsikt, og er opptatt av at strategien skal sette retning på det kreative. Det er da vi får de beste løsningene.» – Nina Skotte   Nina har jobbet som forretningsdirektør i Starcom siden august 2018. Fra før av har hun mer enn 18 års […]

Les mer
See More