Nye ansatte bringer mer kompetanse til Starcom

Tags:
  • Del:  

Så langt i år har Starcom ønsket 15 nye ansatte velkommen til Tollbugata 17. De bringer med seg en fin blanding av ulik kompetanse og erfaring. 

Byråleder Jon A. Nævestad forteller at etterspørselen etter tjenester relatert til digitale mediekanaler øker kraftig, i tråd med at investeringene kundene gjør i disse kanalene også vokser. Jon forteller videre:

Starcom er nå et av Norges aller største rådgivningsmiljøer innenfor digital markedskommunikasjon, og noe av det morsomste med vekst er at det gir rom for å styrke oss ytterligere med flinke folk. De nyankomne tilfører en herlig kombinasjon av erfaring og nye spennende tanker.

De nyansatte er kanalspesialistene Jonas Longva fra DNB, Helene Skogholt fra Visma, Marita Myrseth fra teknologiselskapet Eaton, Tobias Limseth fra Kantar, David Aas fra Infratek, Endre Boahl fra analysebyrået Plot, Kari Brodthagen fra Next Foods, Anthony Diaz som er rekruttert internt fra Starcom internasjonalt, og Sunniva Smeland som er nyutdannet fra NTNU.

Til å bidra med å «sy sammen store og komplekse leveranser» har Starcom har hentet Sanne Johnsen fra Zalando, Kristian Bjørseth fra RED, og Carina Steven fra Norstat.

Markedsanalytiker Bernhard Kaliszuk fra BI er hentet inn for å styrke researchfeltet, reklamemålinger og ROMI-analyser.

Trainee-programmet til Publicis Media og Starcom fortsetter også, med Vilde Koch Fredriksen som ny trainee. Vilde fullførte nylig en mastergrad ved NHH.

Sist men ikke minst må vi ikke glemme å nevne Nina Skotte, som nå leder et av kundeteamene på huset. Nina har vært markedssjef i Tine de siste tre årene med ansvar for merkevarene Norvegia og Jarlsberg. Jon A. Nævestad setter pris på den erfaringen hun har med seg:

Vi er glade for at Nina Skotte endelig er på plass. Med sine 18 år innen analyse og markedsføring fra blant annet MMI, Tine og Mondelez tilfører hun betydelig faglig tyngde, i tillegg til at hun er en dreven leder.

Les hva Kampanje tidligere i år skrev om at Nina Skotte byttet over til byråsiden.