Starcom kåret til Årets Mediebyrå 2018 – takk!

Tags:
  • Del:  

For tredje år på rad gjennomførte det nordiske byrået REGI i samarbeid med DN en kåring av Årets Byrå. Undersøkelsen dekker 54 byråer på tvers av ni kategorier. 

 

Basert på intervju av byråenes egne kunder, vurderes byråene ut i fra ulike fag- og kompetanseområder, og oppnår KTI-scores. Årets Byrå-kåringen skiller seg således ganske mye fra det globale researchselskapet RECMA sin rangering.

Starcom ble kåret til vinner i kategorien Årets Mediebyrå 50 MNOK+ i kåringen den 8. mai 2018. Vi utmerker oss spesielt innen områdene forståelse for kundens merkevare og strategi, opptatt av forretningsresultater og digital kompetanse. Vi oppleves også som proaktive og engasjerte.

Vi er utrolig stolte, glade og ydmyke over at våre kunder er fornøyd med samarbeidet, og scorer oss så høyt! Vår ambisjon er å alltid ligge i forkant, utfordre bransjen, og levere de beste tjenester for å skape resultater og vekst for våre kunder. Denne utmerkelsen gjør altså ikke at vi hviler på laurbærene, snarere tvert i mot!

Her kan du lese full artikkel om Årets Byrå-kåringen i DN

Logo Årets Byrå 2018 - Starcom vinner i kategorien Mediebyrå 50MNOK+