Mer enn gode ønsker for 2021

Tags:
  • Del:  

7. desember, 2020 – Paris & Oslo – Det er sesongen for gode ønsker fra Publicis. Men i år vil vi trenge mer enn gode ønsker for å ta fatt på 2021.

Så, i år brytes en lang tradisjon i år bringes i stedet 80.000 ansatte fra byråene over hele verden sammen på Marcel plattformen. Alle ansatte samles i et par timer over noen dager midt i desember.

Det gir Publicis muligheten til å dele planen for det kommende året, hvordan vi skal hjelpe kundene våre å vinne i en verden som blir stadig mer preget av digitale plattformer, og bekrefte selskapets forpliktelse til mangfold, likeverd og inkludering. Publicis vil lansere sine fem nøkkelinitiativer for «reinventing the future of work».

Fra studioer rundt i verden vil det bli holdt presentasjoner. Det vil bli samtaler med Michelle Obama, Bob Iger, og Satya Nadella, som vil forsterke nøkkeltemaet for hver dag. Direktesendt Q&A avholdes under øktene for å gi alle ansatte i Publicis muligheten til å la deres stemme bli hørt, takket være Marcel.

Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe:

Etter et så utfordrende år skylder vi våre folk mer enn gode ønsker for 2021. Dette er vår måte å uttrykke vår takknemlighet til alle i Publicis for deres innsats i løpet av de siste 12 månedene; for å feire alt de har oppnådd og taklet underveis i denne krisen, og for å sette en tydelig retning for fremtiden. I en tid mens de fleste av oss fortsatt er isolert, mener vi det er vår forpliktelse å samle alle, og nok en gang vise at når vi ønsker noe sammen, gjør vi det sammen.

Ikke alle tradisjoner vil bli brutt i år, riktignok. Se videoen for «More than wishes for 2021»:

Om gjestene 

Michelle Obama

Tidligere Førstedame i USA, vil diskutere hva det betyr å virkelig forplikte seg til å bygge inklusive, mangfoldsrike miljø, viktigheten av mentorskap – og hvordan få det til bra, samt «going high», selv i de mest utfordrende tider.

Bob Iger

Konsernsjef i The Walt Disney Company, vil snakke om hva som kreves for å vekke til live kreativitet, hvordan være innovative i møte med fortrengningsteknologi (disrupsjon) og vinne i en «plattform verden». Med 15 års erfaring som CEO i Disney og en avgjørende rolle i lanseringen av Disney+ kan han snakke av erfaring.

Satya Nadella

CEO i Microsoft, byr på perspektiv om hvordan måten vi arbeider og samhandler på har endret seg i 2020, hvordan det vil fortsette å endre seg, og hvilken rolle teknologi kan, og bør, ha.

 

Les om Marcel


Publicis Groupe er en av Norges ledende byrågrupperinger med over 170 ansatte som jobber i byråene Starcom, Kitchen, MSL og Sapient. Globalt er Publicis representert i 130 land og har 80.000 ansatte. Vi er kjent for å være nyskapende og sterke faglig innenfor våre kjerneområder strategisk rådgivning, teknologi, kreativitet og innhold. Hvert av byråene jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, både hver for seg og sammen som én gruppe gjennom det vi kaller for ”Power of One”.