Heder og ære på Performance Award 2019

Tags:
  • Del:  

Starcom og Publicis Media med kunder fikk med seg både edelt metall og ærespris fra INMA Performance Awards 2019.

Den årlige konkurransen Performance Award i regi av INMA sier selv at det er «Norges tøffeste markedsføringskonkurranse, med tanke på kravet om dokumenterbare resultater». Da er det jo stas å bli anerkjent for den jobben som blir lagt ned, både fra kundene våre og alle de dyktige ansatte på huset.

Dette ble de premierte jobbene:

  • Gull: «Datatrylling for Mercedes-Benz» i kategorien Performance Innovation
  • Gull: «Selge de bæra vi har», med PSA Norge i kategorien Lead Performance
  • Sølv: «Ny sjåfør», med Circle K i kategorien Offline Performance

Før konkurransen hadde vi hele syv jobber på shortlist fordelt på fire kategorier, inkludert caset for Høyskolen Kristiania «Av alt du kan bli, bli den du er».

Ærespris til performance-direktøren og gull til søsterbyrå

Director Performance i Publicis Media, Christine Torp, mottok Æresprisen. Den fikk hun blant annet for sitt engasjement i faget, og for hvordan hun har gått i bresjen for måling og dokumentasjon av digital markedsføring.

Søsterbyråene våre Zenith og New Work fikk gull i kategorien Offline Performance sammen med kunden Clas Ohlson for jobben «Fra postkasse til person – digitalisering av DM skaper vekst i butikk og på nett».