Starcom mestvinnende byrå i Medieprisen 2017

Tags:
  • Del:  

Det var stor spenning i forkant av Mediekonferansen, hvor Starcom med kundene Telenor Mobil, Telenor Bredbånd og Burger King og mediepartnere var i finalen i alle fire kategorier i Medieprisen 2017. Det ble en festkveld: Som eneste byrå hadde vi vinner-kampanjer i alle kategoriene! I tillegg ble vår kunde Telenor første mottaker av prisen «Årets annonsør».  

Medieprisen 2017 er i regi av Mediaforum, og ble delt ut på den årlige Mediekonferansen, som i år fant sted 19.–21. oktober.

Prisvinnende caser:

Sølv i Mediestrategi for «Telenor Bredbånd – alltid på nett garanti» (reklamebyrå: TRY), sølv til «Burger King of content» i kategorien Mediekreativitet (sammen med vårt kreative søsterbyrå New Work og mediesamarbeidspartner United Screens og VGTV). I tillegg fikk lanseringen av Telenor YNG diplom i kategorien Mediestrategi (reklamebyrå: POL).

Det ble gull i kategorien Mediekanal for Burger King og VGTV med «King Savers», og gull i Mediekampanje til Telenor Mobil og Egmont People for lanseringen av YNG. Denne lanseringen vant nylig også bronse i kategorien Multikanal under Performance Awards 2017.

 

Vi må også gratulere vår kunde Telenor som vant prisen for Årets annonsør!

Alle finalistene og prisvinnerne kan du se oversikt over på Mediaforum sin nettside her, eller du kan se reportasje og bilder på Medier24.no