PwC har valgt Starcom som mediebyrå

Tags:
  • Del:  

Nyheten om at PwC Norge valgte oss i Starcom som mediebyrå deler vi med glede og stolthet. Å få jobbe med en så spennende merkevare er noe vi ser frem til.

PwC har store ambisjoner for å videreutvikle merkevaren. I forbindelse med utviklingen av ny markedsstrategi og ny avdeling som skal jobbe med merkevaren, ble det også avholdt en mediebyråkonkurranse.

«(…) Blant mediebyråene falt valget på Starcom som overbeviste med sterk digital kompetanse, proaktivitet, et sterkt ønske om å jobbe med oss og fokus på mediepartnerskap.»
Henrik Lervold, markedsdirektør i PwC Norge.

Samarbeidet mellom mediebyrået Starcom og revisjons-, advokat- og rådgivningsnettverket PricewaterhouseCoopers omfatter alle kanaler, men med særlig fokus på digitale medier og utvikling av deres egne medieflater. Starcom har allerede startet arbeidet med å hjelpe sin nye kunde i å få mer ut av sine egne kommunikasjonskanaler:

«PwC er en fantastisk merkevare å få jobbe med. De har masse kompetanse og innhold som vi ønsker å løfte frem til riktige målgrupper. Neste skritt er å lansere et nytt konsept som skal bidra til å tydeliggjøre merkevaren overfor særs bevisste målgrupper i B2B-markedet. En utrolig spennende utfordring.»
Peder Mittet, administrerende direktør i Starcom.

Du kan også lese denne nyheten på Kreativt Forum.

Bildet: Henrik Lervold (markedsdirektør) fra PwC flankert av Hilde Gammelsæter (Client Service Director) og Peder Mittet (adm. dir.) fra Starcom. (Foto: Tale Fjellanger, New Work Oslo)

Ikke alene om å velge Starcom: Nyheten om at PwC valgte Starcom kom ikke så lenge etter at det ble kjent at Varner-gruppen valgte Starcom og Zenith som mediebyrå.