Starcom forsvarer topplassering i viktig kåring

Tags:
  • Del:  

RECMA er et globalt researchselskap som monitorerer mediebyråer i 45 land, deriblant Norge, basert på 18 ulike kriterier. Kriteriene tar blant annet for seg konkurransedyktighet i pitcher, vekst på eksisterende kunder, prestasjoner i markedsføringskonkurranser og evne til å holde på kunder over tid. Du kan lese mer om hvordan rangeringen utarbeides på deres nettsider.

I år som ifjor troner Starcom på toppen av pallen i RECMA sin kåring av de beste mediebyråene i Norge.

En viktig temperaturmåler på vår standing i markedet. Det er også en fin anerkjennelse, da RECMA sin kåring er basert på objektive kriterier som er viktig for faglig utvikling og forretning.
– Jon Axel Nævestad, byråleder i Starcom

Her kan du lese den forrige artikkelen vår om byråkåringen.


På bildet:

Jon Axel Navestad, Starcom sin nye byråleder, har travle dager, men gleder seg over den gode rangeringen.