Starcom vinner storeslem i Performance Award 2018!

Tags:
  • Del:  

Det ble en stor festdag for Starcom og våre kunder og samarbeidspartnere i årets Performance Award: Hele 4 medaljer på tvers av tre kategorier ble hentet hjem!

Vi er stolte, glade og veldig ydmyke over de innovative løsningene vi og vårt søsterselskap New Work har skapt sammen med våre kunder Storebrand, Burger King og Tanum – løsninger som har gitt stor effekt!

Innsikt og kreativitet

Bredden i casene viser hvilke fantastiske muligheter vi som markedsførere har i dag. De sier også noe om hvordan god innsikt om målgruppen, helhetlig forståelse på tvers av virkemidler, samt smart bruk av data og teknologi for å tilpasse innhold, kan skape relevante og personlige opplevelser som gir verdi til forbruker. For det er jo mennesker vi kommuniserer til. Men la oss heller ikke glemme at casene skapte vekst for merkevarene.

 

Her er vinnercasene:

Innovasjon:

Multikanal:

  • Gull: Starcom og New Work for Storebrand: «IPS så var det gjort»

Singelkanal:

Maren F. Hansen, Head of SEM, på scenen for å presentere caset som vant bronse i Singelkanal Presentasjon på Performance Award 2018 av caset som vant bronse i singelkanal, ved Maren F. Hansen, Head of SEM


Performance Award-prisene deles ut på Performance-konferansen i regi av INMA.