Nyheter, Fag & Case

Mannen fra Snåsa «Kjenn du varmen?»

I forbindelse med lanseringen av dokumentarfilmen «Mannen fra Snåsa», lagde vi en kreativ utendørsløsning. Ved hjelp av varmeelementer på innsiden av adshels, kunne folk som stod og ventet på bussen i vinterkulda varme hendene sine på adshelflaten, som et symbol på Snåsamannen sine varme hender. Samtidig pirret løsningen nysgjerrighet for filmen og ble en «snakkis». […]

Les mer

Storebrands «Skal bare…»-kampanje

Mange er tilknyttet Storebrands pensjonsordning gjennom arbeidsgiver, men få har et bevisst forhold til egne ordninger. Nordmenn «skal bare». «Skal bare»-kampanjen vant gull i INMA Performance Awards 2015 i kategorien for integrerte kampanjer (multikanal). Se videoen over for å se noe av det vi gjorde for å få fart i nordmenns sparing til pensjon.   […]

Les mer

Premium Destinations

Mercedes-Benz har en målgruppe som er mye ute og reiser. Ved lanseringen av deres nye C-Klasse, laget de derfor to nye destinasjoner – i SAS sin Business Lounge på Gardermoen. Kampanjen, med kallenavn «Premium Destinations», fikk stor pressedekning. I forbindelse med lanseringen av Mercedes-Benz nye C-Klasse valgte bilmerket å tilby en annerledes måte å prøvekjøre […]

Les mer

Slik blir du mer kreativ

Å være kreativ handler om å være flink til å observere. Her er tre tips til hvordan du kan hente inspirasjon i hverdagen. Når er du mest kreativ? Still spørsmålet til 10 forskjellige personer, og du får 10 ulike svar. Felles for dem alle er at kreativitet ikke er noe som kan planlegges, men tvert […]

Les mer

Fra Gardermoen til Roma

Det var en stolt gjeng som hentet hjem gull under Festival of Media i Roma i mai. Det edle metallet fikk vi for virtual reality-kampanjen Premium Destinations med Mercedes-Benz. – Vi er kjempestolte! Det er spesielt hyggelig å se at vi hevder oss i tech-kategorien, som er et felt vi satser på, og hvor vi […]

Les mer

Dette må du vite om programmatiske mediekjøp

Har du vært på seminar eller fulgt debatten om programmatiske mediekjøp og synes det er forvirrende? Vi forteller deg hva du må vite. I følge prognosene til IRM (Institutt for reklame- og mediestatistikk) vil det i Norge investeres nærmere 1 milliard i programmatiske mediekjøp i løpet av 2016. Dette tilsvarer hva Google omsetter for i […]

Les mer
See More