I Starcom er vi opptatt av samspillet mellom mennesker, teknologi, data og kreativitet

Morgendagens mediebyrå. I dag.

Starcom er et innovativt mediebyrå med kompetanse innen kommunikasjon, medier og teknologi. Vi hjelper deg å sikre at innhold, medieflater og data spiller på lag, med mål om å skape opplevelser for forbruker og resultater for våre kunder.

Vi startet for 15 år siden med en ambisjon om å utfordre bransjen med et annerledes og nytenkende mediebyrå med fokus på innsikt, strategi og kreativitet. Kort tid etter spurte Starcom internasjonalt om vi ville åpne en avdeling i Oslo. Starcom, født ut av den kreative kulturen i Leo Burnett, viste seg å dele våre visjoner, og vi ble en del av verdens ledende mediebyrånettverk med 270 kontorer i 75 land.

Våre verdier er kreativ, utfordrer og profesjonell. De reflekteres i en sterk bedriftskultur med lav turnover, i hvordan vi er organisert i tverrfaglige kundeteam og i en åpen og konstruktiv tilnærming til samarbeid.

Starcom er ledende innenfor digital, og jobber med både egne, fortjente og betalte flater. Vi har et stort hjerte for gode ideer og smart bruk av teknologi, og lever for de gode jobbene som skaper meningsfylte opplevelser for forbruker og resultater for våre kunder.

Apropos resultater. Starcom har siden starten vært det raskest voksende mediebyrået i Norge, og teller nå cirka 80 ansatte. Vi har en lang rekke utmerkelser å vise til, og er Norges mestvinnende siste 10 år. Det viktigste av alt er imidlertid de resultatene vi har skapt for våre oppdragsgivere. Det er derfor vi er her.


I Starcom Norge er vi stolte over å være sertifisert som Miljøfyrtårn. Og så er vi (selvsagt) sertifisert Google Analytics partner og Premier Google Partner.